Jumaat, 30 Mac 2012

ESP THE BEST, HOT SELLING ITEM PULAK TUH!!!!




Hurmmm..lega saya dapat siapkan summary kebaikan ESP ni untuk customer-customer kesayangan saya yang mengunjungi Amni~Haziq...ada customer saya yang bertanya, “haritu saya tengok kt internet pasal ESP. Tapi dia tak mention pun yang ESP ni berupaya menjadikan kulit kita cantik..saya ambil ESP ni untuk tambah susu je”..Ha, ini la jawapan dia. ESP ni bukan satu saja fungsinya yeee!!! Dia adalah segalanya bagi saya dan penggemar ESP..dalam sehari, saya mesti PEKENA ESP ni, kalau tak, tak keruan jadinya..





PENTING KE PROTEIN KPD TUBUH BADAN KITA????

Ya, jawapannya memang ya..saya petik dari buku Bruce Miller.
Protein meliputi segala-galanya. Anda diperbuat daripada protein, juga rambut, kulit, otot, dan tisu-tisu badan adalah protein. Perkataan protein itu sendiri datang dari perkataan proteus yang bermaksud mendahului.
Setiap sel kita sehari demi sehari mengalami penyusutan dari segi kualitinya. Kekuatan tulang kita dalam masa 7 tahun akan datang ditentukan oleh kualiti protein yang kita ambil pada masa sekarang.



KENAPA PROTEIN SOYA ESP??? KENAPA TAK JENAMA LAIN???
Sebabnya:
v Ditanam secara organic. Kualitinya dijaga dan dipantau dari penanaman soya hingga ke tahap pemprosesan soya tersebut.
v Tidak menjalani proses genetik (non-GMO), bersumberkan tumbuhan semata-mata.
v Mengandungi 9 asid amino penting.
v Proses pembuatan untuk menghasilkan soya yang melalui proses pengasingan, kepingan soya dihancurkan dan dibasuh dengan air dan bukannya dengan alcohol.
v Rendah lemak.
v Bebas daripada kolestrol dan laktosa.
v Dilengkapi dengan kandungan Isoflavon

ASID AMINO

ESP mengandungi 9 asid amino.
Protein yang berkualiti ialah yang mengandungi semua asid amino perlu dengan amaun yang sesuai.
Protein terdiri daripada unit-unit yang dikenali sebagai asid amino. Lapan daripadanya dikenali sebagai asid amino perlu.

ISOFLAVON


Kandungan Isoflavon ini membantu mencegah kanser payudara dan prosta Melegakan gejala-gejala menopaus
 Membantu PMS
Menurunkan paras kolestrol
 Sebagai antioxidant


So sekarang anda dah tau apa kelebihan ESP dan kebaikan-kebaikan yang anda akan perolehi dengannya..DAPATKANLAH SEKARANG.
HARGA DISKAUN MENANTI ANDA DAN FREE DELIVERY YAAA!!!

 * Produk ini tidak bertujuan untuk mendiagnos, merawat, menyembuh atau mencegah sebarang jenis penyakit

Tiada ulasan: