Sabtu, 30 Jun 2012

SAYA DAH BERIKAN VIVIX UNTUK SUAMI SAYA, SEMOGA DIA BERTAMBAH SIHAT..

assalamualaikum...

hi!!!! alhamdulillah, syukur dapat saya update blog saya lagi.. last week lagi saya nak share tentang Vivix ni..tapi miggu ni baru dapat mood..hehe..nak berblog ni pun kena datang mood gak..kalau tak rasa perkongsian tu tak ikhlas..

dipendekkan cerita, saya baru saja menghadiahkan husband saya dengan sebotol Vivix ni minggu lepas, the magic potion, ala ala cerita Merlin gitu..my husband ni saya tau dia tak suka telan banyak-banyak pil, lagi satu dia asyik terlupa je nak makan. so, saya beli la Vivix the magic potion ni, untuk kesihatan badan yang menyeluruh.

sebenarnya ada sebab kenapa saya belikan dia Vivix ni, ehemm...malu nak cerita...nantila saya share the secret tu..

Vivix ni juga sesuai utk ibu bapa kita, just minum ni je sehari sekali..tak payah makan pil tu pil ni, insyaallah, kesihatan mereka akan lebih baik..yang ada kencing manis, darah tinggi, kolestrol tinggi, akan turun dan kembali normal dengan izin Allah..




Yang membuatkan Vivix ni sangat istimewa sebab ia mengandungi Resveratrol. Adoi, tergeliat lidah nak sebut..Apakah itu Resveratrol?


-Antioksidan yg kuat
-Anti-inflamasi
-Anti-kanser


Antioksidan???
bila sebut pasal antioksidan ni, semua tau kan, antioksidan di dalam produk/makanan yg kita ambil tu bertujuan untuk meremajakan kulit dan memperbaiki sel-sel kita. contoh makanan yg mengandungi antioksidan spt carrot, brokoli, kailan. pendek kata makanan yang mengandungi color yg terang..


ini la manfaat Vivix kepada kita secara amnya..



* Produk ini bukan bertujuan untuk mendiagnos,merawat, menyembuhkan atau mencegah sebarang penyakit.

okla setakat ini dulu perkongsian saya pasal Vivix ni..see u on next episode..hehe..

Tiada ulasan: