Isnin, 7 Mei 2012

WOWWW!!!! BASIC H BAHAN PENCUCI SERBAGUNA~1001 KEGUNAAN

Assalamualaikum...hai..selamat pagi..orang lain sibuk tido, tapi saya sibuk mengupdate blog. alhamdulillah, anak-anak baru je pulih demam..Haziq dan Amni..bulan April yg lepas adalah bulan mencabar hati, minda dan fizikal saya dan suami dalam membesarkan si cilik dua orang ni..ya allah berikanlah kami kekuatan untuk terus sabar mendidik dan membesarkan mereka..

baru-baru ni lepas Haziq demam, timbul biji2 merah kat badan dia..kat badan, peha, betis pun ada..dah cek doktor, doktor kata Haziq kena jangkitan virus sebab demam haritu..dapat ubat sapu dgn ubat mkn..alhamdulillah tak serius..nampak je biji2 tu naik haritu, saya lapkan tempat yg ada biji2 tu dengan Larutan Magik saya, apa lagi kalau bukan Basic H..alhamdulillah, cepat kering pastu dalam 2x sapu dah nampak perubahan, esoknya dah hilang.maaf ye doktor, saya tak pakai ubat doktor bagi tu sebab Basic H saya ni lagi selamat, tanpa toksik, tanpa gas beracun tanpa bahan kimia, tanpa bahan pewangi, tanpa klorin dan PH seimbang..saya lap sbb waktu mandi dah terlepas..time mandi tak teringat nak larutkan dlm air bagi dia mandi..takpe, lap pun boleh..nak snap gambar pun tak nampak sgt biji2 tu dlm gambar..

cakap pasal bab demam2 ni kan, basic H ni sangat sesuai untuk menurunkan suhu. kalau anak kita demam, just titikkan 2/3 titik Basic H ni dalam larutan air..jgnla byk sgt air tu..cukup utk jelum kepala diorg je..jelum tu sambil baca fatihah, selawat syifa' ayat 21-24 surah al -Hasyr..dan doa utk hilangkan demam panas..nanti saya share ye doa demam panas tu di entry specific utk merawat demam..



baru-baru ni juga kain sembahyang saya terkena darah..saya guna Basic H la jugak utk hilangkan darah tu..darah kan najis..kalau basuh ala kadar je mana boleh nanti tak sah sembahyang..memang dengan izin allah, sekejap je hilang. saya titikkan 1 titik je..Basic H ni kepekatan berganda..guna sikit je dah hilang kotor.kalau guna sabun biasa ada lagi sisa2 dia..memang tak was-was, clear darah tu...

bukan tu je, kete saya pun saya gunakan Basic H ni..haritu park kete bwh pokok mempelam (mangga)..apa lagi getah dia pun menitikla dekat cermin kete dgn body...lama gakla biar getah tu kering, lpstu baru teringat yg saya ade Basic H..bila sapu memang jenuh skitla nak nyental..kalau kena getah tu sehari dua pastu cuci dia dgn Basic H mesti tak penat..ini dah dekat sebulan lebih, mau tak penat nyental tp alhamdulillah, keluar gak...

kalau nak cite kegunaan Basic H ni mmg sampai minggu depan pun tak habis..nantikan table saya..akan listkan kegunaan Basic H ni secara detail..eh ada satu lagi, saya suka sgt cuci botol susu haziq dan amni dgn Basic H. takde bau2 asyemmm susu tinggal kat botol..

okla..lastly lebiu basic H..

Basic H ni kandungannya 473ML=16 oz.. setahun pakai pun tak habis..harga dia sangat berbaloi..kalau anda obses sgt dgn Basic H ni, mungkin setengah tahun tahan..apa pun terpulang kepada penggunaan masing-masing..lain org lain keperluan dan kehendaknya..

Berminat? boleh hubungi saya di 012-6618052 atau PM saya di FB Siti Rahmah Ibrahim atau email to nuramni@yahoo.com

*Produk ini tidak bertujuan untuk mendiagnos, merawat, menyembuh atau mencegah sebarang jenis penyakit*

Tiada ulasan: